موبایل و تبلت

افشای تصویر جدیدی از ماژول دوربین گلکسی S11 سامسونگ

با نزدیک شدن به پایان چرخه معرفی پرچمداران سال جاری، بهتر است نگاهی به مشخصات احتمالی گوشی های آینده بیاندازیم. به عنوان مثال شایعات متعددی پیرامون گلکسی S11 سامسونگ منتشر شده که خبر از وجود یک سنسور 108 مگاپیکسلی در ماژول دوربین می دهد. هرچند که هنوز صحت این اطلاعات تایید نشده، اما بدون تردید دوربین گلکسی S11 سامسونگ از برتری بیشتری نسبت به گوشی های قبلی این شرکت برخوردار خواهد بود. تصویر لو رفته از سنسور دوربین گوشی گلکسی S11 سامسونگ، در واقع یک دوربین دوگانه را نشان می دهد که احتمالا بخشی از ماژول دوربین چهارگانه است.

رسانه‌های داخل کره جنوبی، علاوه بر درز شایعاتی درباره سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس 11، همچنین گفته‌اند که سامسونگ، زوم اپتیکال 5x را نیز بر روی این اسمارتفون معرفی خواهد کرد و ضخامت دستگاه را در کنترل خواهد داشت. شرکت کره‌ای، این کار را با قرار دادن اجزای سنسور، به‌طور افقی در داخل گلکسی اس 11، محقق خواهد کرد. حال خبر جدیدی در خصوص سنسور دوربین پشتی گلکسی S11 لو رفته است. شبکه اجتماعی ویبو، برای چند ساعت از دوربین اصلی این گوشی رونمایی کرد، هرچند این تصویر خیلی زود از صفحه ویبو حذف شد. با اینکه جزییات زیادی درباره مشخصات سیستم دوربین در تصویر لو رفته زیر وجود ندارد، اما حذف آن می تواند مهر تاییدی بر اعتبار خبر باشد.

اولین تفاوت این سنسور، در مقایسه با سنسورهای دوربین جلو و عقب گلکسی اس 10 پلاس، مربوط به مکان قرارگیری کانکتور آن می‌شود. در حالیکه کانکتور ست‌آپ دوربین جلو، در سمت راست قرار گرفته، اما این کانکتور برای ست‌آپ پشت، در قسمت پایین قرار دارد. بنابراین، اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که اجزای داخلی سری اس 11را، شبیه به سری اس 10 آرایش دهد، بنابراین سنسور فوق، نشان‌دهنده دوربین پشت یک گلکسی S11 است. البته امکان دارد که این کمپانی کره ای، طرح بندی سیستم دوربین گوشی جدید خود را به طور کلی تغییر دهد. در هر صورت، با اینکه کیفیت تصویر لو رفته چندان مناسب نیست، اما انتشار آن دست کم نشان می دهد که سامسونگ بالاخره نمونه آزمایشی را ساخته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا