سامسونگ به تازگی ویژگی های جدیدی را به دستیار صوتی بیکسبی افزوده که طی روزهای آینده در اختیار کاربران قرار می گیرد. اگر علاقمند به هوش مصنوعی هستند، پیشنهاد می کنیم که نسخه جدید بیکسبی را دانلود کنید.

اول از همه، پیشرفت های در دستیار صوتی بیکسبی شده که باعث استفاده راحت تر آن برای کاربران می شود. به عنوان مثال، با استفاده از دوربین گوشی می توانید لباس مورد نظر خود را از بین محصولات مشابه را جستجو کنید. علاوه بر این، اکنون بیکسبی قادر است تا کل بلوک متن را ترجمه کرده و یا از روی یک پوستر معمولی فیلم، از طریق واقعیت افزوده، تریلر فیلم را نمایش دهد.

ترجمه زنده یا Live Translation قابلیت جدید دستیار هوشمند بیکسبی است که امکان ترجمه چندین خط متن را استفاده از فناوری واقعیت افزوده و بدون نیاز به عکس گرفتن از متن، ترجمه می کند. این ویژگی همزمان با 54 زبان ورودی و 104 زبان خروجی کار می کند تا بتوانید علائم و منوها را در سراسر جهان بخوانید.

قابلیت بعدی Picture Play است که قادر می سازد یک پوستر معمولی فیلم، به تریلر فیلم تبدیل کند. به سادگی کاربر می تواند دوربین را روی پوستر، بیلبورد یا انواع دیگر تبلیغات قرار داده تا جزئیات مورد نیاز خود را بدست آورد. علاوه بر این، شما می توانید انواع اطلاعات موجود فیلم مانند بازیگران، رتبه بندی بررسی ها و یک طرح کلی را بدست آورید. در نهایت سامسونگ اشاره کرده که نسخه جدیدی دستیار مجازی Bixby Vision، در ابتدا برای گوشی گلکسی نوت 10 عرضه می شود و در مورد سایر مدل ها چیزی نگفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *