سخت افزار

رونمایی کینگستون از ماوس بیسیم Pulsfire Dart، با قابلیت شارژ Qi

کینگستون ماوس جدید HyperX خود را با نام Pulsfire Dart معرفی کرده گه از قابلیت شارژ Qi یا معکوس پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین پد ChargePlay Base را برای این ماوس و سایر دستگاه‌های مجهز به Qi مانند هدست و گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است.

ماوس بی‌سیم (HyperX Pulsefire Dart (HX-MC006B، از حسگر Pixart 3389 با دقت 16000DPI برخوردار بوده و کینگستون در این ماوس از سوئیچ‌های Omron با طول عمر بالا بهره برده است. به گفته شرکت، سنسور بکار رفته در این ماوس قابلیت ردیابی 450 اینچ در هر ثانیه داشته و فرکانس سنسور 1 گیگاهرتز است. این ماوس گیمینگ دارای یک طراحی ارگونومیک با بدنه‌ چرمی در دو طرف بوده و همچنین از LEDهای RGB قابل برنامه‌ریزی برخوردار است.

همچنین از طریق نرم افزار اختصاصی HyperX Ngenunity می توان بر عملکرد باتری ماوس نظارت داشت. افزون بر این، محصول جدید این شرکت با استفاده از آداپتور بی‌سیم ۲/۴ گیگاهرتزی به کامپیوتر متصل می‌شود. این ماوس به همراه پد شارژ 10 واتی (HyperX ChargePlay Base (HX-CPBS-A عرضه می شود. این پد علاوه بر شارژ ماوس قادر هر گوشی هوشمند مجهز به فناوری Qi را شارژ کند.

از طرف دیگر، این ماوس را می‌توان با استفاده از یک کابل نیز شارژ کرد. همچنین کینگستون می گوید که ماوس HyperX Pulsefire Dart می تواند با یک بار شارژ بین 50 تا 90 ساعت بسته به اینکه روشن یا خاموش بودن چراغ های RGB کار کند. ماوس HyperX Pulsefire Dart کینگستون اکنون با قیمت ۹۹/۹۹ دلار در دسترس است و پد ۱۰ واتی ChargePlay Base نیز با قیمت ۵۹/۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا