موبایل و تبلت

موتورولا وان ماکرو با پردازنده هلیو پی 70 معرفی شد

موتورولا امروز از گوشی هوشمند جدید خود به نام One Macro با دوربین ماکرو و پردازنده هلیو پی 70 معرفی شد. دوربین 2 مگاپیکسلی موتورولا وان ماکرو قادر به فوکوس از فاصله 2 سانتی متری است. این موضوع باعث می شود تصاویر بوکه جذابی ثبت کنید. در صورتی که خواهان عکس گرفتن به صورت عادی باشید، موتورولا برای شما یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته که قادر به ضبط ویدیوهای 1080p به 60 فریم بر ثانیه است.

این دوربین از فوکوس خودکار لیزری بهره می برد. سنسور دیگر این دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است که باعث می شود کیفیت تصاویر پرتره افزایش پیدا کند. این دستگاه فاقد سنسور تله فوتو است؛ با این حال در حالت Hi-Res Zoom چندین تصویر ثبت می شود تا کیفیت زوم دیجیتال بهبود پیدا کند.

گوشی وان ماکرو از صفحه نمایش 6.2 اینچی LCD با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5 به 9 بهره می برد. همچنین در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم اف 2.2 قرار دارد. افزون بر این، قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه مدیاتک هلیو پی 70 تامین شده که عملکردی مشابه با اسنپدراگون 675 دارد. این گوشی همچنین 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و امکان افزایش حافظه ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی میسر است. در حالی که با یک دستگاه از سری وان روبه‌رو هستیم، موتورولا برای آن سیستم عامل اندروید وان در نظر نگرفته و آن را به اندروید 9 پای مجهز کرده است.

از سایر مشخصات این اسمارت فون می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول برابر با 140 دلار است. در 24 اکتبر این دستگاه در کشورهای مختلف برای فروش عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا