مایکروسافت به تازگی بروز رسانی بعدی ماه نوامبر 2019 ویندوز 10 را برای تست در دسترس اینسایدرهای حلقه فست قرار داده است. مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که این بروزرسانی، تغییرات وسیعی را در ویندوز 10 صورت نمی‌دهد و بیشتر با هدف ارتقا کیفیت و عملکرد این سیستم عامل منتشر خواهد شد.

با این وجود بازهم می‌توان در بروزرسانی نوامبر 2019، شاهد حضور قابلیت‌های جدیدی بود. در این نسخه جدید از ویندوز 10، کاربران می‌توانند از طریق نوار جستجوی File Explorer، در میان فایل‌های ذخیره شده در حساب OneDrive خود نیز به جستجوی فایل‌های مختلف بپردازند. همچنین در کنار کورتانا، دیگر دستیارهای هوشمند نیز می‌توانند از طریق صفحه Lock Screen مورد استفاده قرار بگیرند. این بروزرسانی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که رویدادهای جدید خود را به سادگی و از طریق نوار وظیفه وارد برنامه Calendar یا تقویم کنند. November 2019 Update همچنین دارای یک سیستم جدید برای مدیریت اعلان‌ها است.

اگر قصد دارید پیش از دیگر کاربران بروزرسانی را بر روی سیستم‌های خود نصب کنید، ابتدا باید در برنامه Windows Insider ثبت نام کنید. پس از آن یک راهنمای گام به گام شما را به منظور نصب این بروزرسانی بر روی سیستم‌های خود هدایت خواهد کرد. انتظار می‌رود پس از انتشار نسخه نهایی از این بروزرسانی، مایکروسافت کار انتشار نسخه‌های آزمایشی از بروزرسانی 20H1 را آغاز کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *