موبایل و تبلت

انتشار تصاویر و مشخصات گوگل پیکسل 4 و 4 ایکس ال پیش از رونمایی

شرکت گوگل در روز 15 اکتبر از گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال رونمایی خواهد کرد. تنها 3 روز پیش از معرفی رسمی این هندست‌ها، تصاویر و مشخصات چهارمین نسل از گوشی‌های پیکسل در وب‌سایت کانادایی Best Buy منتشر شد.

تصاویر منتشر شده دارای هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی نیستند و دستگاه‌های پیکسلی را با رنگ‌بندی مشکی و سفید براق نمایش می‌دهند. تصاویر مربوط به این مد‌ل‌ها پیش‌تر نیز در معرض دید عموم قرار گرفته بود. هر دو گوشی پیکسل 4 و 4 ایکس ال دارای دوربین‌های دوگانه (دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 16 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو)، نمایشگر روان و سریع، تراشه اسنپدراگون 855 همراه با 6 گیگابایت رم خواهند بود.

در صفحه پیش‌فروش این دستگاه‌ها فقط نسخه 64 گیگابایتی در رنگ‌های مشکی و سفید موجود بود، اما انتظار می‌رود که رنگ مرجانی پیکسل 4های گوگل و نسخه‌ای با 128 گیگابایت حافظه نیز در دسترس قرار بگیرد. البته درخصوص قیمت و زمان دسترسی این گوشی‌ها اطلاعاتی منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به بازار خواهند آمد و آیا قیمت بالاتری در مقایسه با پیکسل‌های 3 گوگل خواهند داشت.

این گوشی‌ها دارای ژست‌های حرکتی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید بخش‌هایی از قابلیت‌های گوشی را بدون لمس کنترل کنید. همچنین در ویدئوهای تبلیغاتی اعلام شده است که امکان آپلود عکس و فیلم با بالاترین کیفیت در Google Photos حداقل برای مدتی به‌صورت نامحدود وجود دارد.

بعلاوه محتوای تبلیغاتی اعلام می‌کند که پیکسل 4 با مشخصه ژست‌های سریع (Quick Gestures) عرضه خواهد شد. این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد تا بدون لمس کردن گوشی به انجام امور مختلف بپردازند. همچنین محتوای مذکور تائید می‌کند که کاربران پیکسل 4 از قابلیت بکاپ نامحدود عکس‌ها با کیفیت اصلی بر روی سرویس گوگل فوتوز بهره‌مند خواهند شد.

با این‌حال بایستی خاطرنشان کرد که جدول مشخصات از فیس آنلاک به‌عنوان تنها متد احرازهویت در دستگاه یاد کرده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد گوگل از به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در هندست‌های پیکسل 4 و 4 ایکس ال صرف‌نظر نموده است. مشتریان در صورت تمایل با مراجعه به وب‌سایت www.bestbuy.ca می‌توانند نسبت به پیش‌سفارش مدل 64 گیگابایتی گوشی های پیکسل 4 یا 4 ایکس ال با قیمت 50 دلار کانادا (معادل 40 دلار آمریکا یا 30 یورو) اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا