در ماه آگوست بود که گوشی نویبا Z20 به طور رسمی معرفی شد، حال این شرکت در از عرضه رسمی این گوشی در بازارهای جهانی خبر داد. این پرچمدار دو نمایشگره را می توانید در بازار های آمریکای شمالی، اروپا و آسیا خریداری کنید.

یکی از نکات جالب این گوشی، بهره مندی از دو نمایشگر AMOLED است. نمایشگر اصلی گوشی دارای اندازه ۶.۴۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و این صفحه نمایش از حاشیه های بسیار کمی در اطراف خود بهره می برد. همانطور که می توان حدس زد، این دستگاه فاقد دوربین سلفی است. نمایشگر پنل پشتی این اسمارت فون ۵.۱ اینچی بوده که به لطف آن، دوربین سلفی حذف شده است. کاربران می توانند تصاویر سلفی خود را توسط دوربین اصلی سه گانه ثبت کنند.

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 855، رم 6/8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/512 گیگابایتی مجهز بوده و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 27 واتی اشاره کرد. سنسور دوربین اصلی این گوشی، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX 585 همراه با لرزشگیر اپتیکال است، در حالی که سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال دو برابری نیز آن را همراهی می‌کنند.

این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، آبی و نارنجی به فروش می رسد. همچنین مدل 8/128 گیگابایت این گوشی با قیمت 549 دلار در کشورهای در آمریکا، کانادا، اتحادیه اروپا، انگلیس، استرالیا، هنگ کنگ، ژاپن، سنگاپور، اندونزی، تایوان و ماکائو در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *