شرکت ZTE به تازگی از جدیدترین پرچمدار خود با نام نوبیا Z20 با دو صفحه نمایش و پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری UI 7.0 بهره می برد. در گذشته نیز این شرکت از یک گوشی هوشمند با این سبک طراحی رونمایی کرده بود؛ با این حال هنوز محصولات این چنینی به صورت انگشت شمار در بازار حضور دارند.

یکی از نکات جالب این گوشی، بهره مندی از دو نمایشگر AMOLED است. نمایشگر اصلی گوشی دارای اندازه 6.42 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و این صفحه نمایش از حاشیه های بسیار کمی در اطراف خود بهره می برد. همانطور که می توان حدس زد، این دستگاه فاقد دوربین سلفی است. نمایشگر پنل پشتی این اسمارت فون 5.1 اینچی بوده که به لطف آن، دوربین سلفی حذف شده است. کاربران می توانند تصاویر سلفی خود را توسط دوربین اصلی سه گانه ثبت کنند.

سنسور دوربین اصلی این گوشی، سنسور 48 مگاپیکسلی Sony IMX 585 همراه با لرزشگیر اپتیکال است، در حالی که سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال دو برابری نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین‌های این گوشی از فلاش LED دوگانه بهره می‌برند تا عکس‌های شما در شرایط نوری کم نیز روشن باشد. شما همچنین می‌توانید با این دوربین‌ها، ویدیوهای 8K با نرخ فریم 15fps ضبط کنید.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، محصول جدید نوبیا زد 20 به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس مجهز بوده که در کنار 6/8 گیگابایت حافظه رم و 128/512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز گوشی توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از فناوری شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی به عمل می آورد. دو اسکنر اثر انگشت در شاسی‌های کناری قاب گوشی قرار دارد، بنابراین همیشه می‌توانید از انگشتان سمت راست خود برای باز کردن قفل هر دو نمایشگر استفاده کنید. لبه‌های گوشی به لمس کاربران هم حساس هستند که می‌توانند عملکردهای مختلفی نظیر فراخوانی دستیار مجازی را ارائه کنند.

این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، آبی و نارنجی به فروش می رسد. قیمت نسخه پایه این دیوایس با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه 497 دلار است. در اینجا نسخه‌ی دیگری با 8 گیگ رم و همین حافظه به قیمت 525 دلار و همین رم با 512 گیگ حافظه به قیمت 596 دلار نیز وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *