شرکتی با نام Analogue از کنسول جدیدی برای تجربه بازی های خاطره انگیز موسوم به Analogue Pocket رونمایی کرده است. با استفاده از این کنسول جدید می‌توانید بازی‌های کنسول گیم بوی و کنسول‌های کلاسیک دیگر را تجربه کنید.

به گفته سازنده، این محصول جدید از نظر ظاهری شبیه به یک Game Boy Pocket قدیمی بوده ولی دارای اسپیکر های استریو و صفحه نمایش زیبا است. صفحه نمایش این کنسول دارای ابعاد 3.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1600 در 1440 پیکسل بوده و قدرت پردازش تصویر آن به راحتی ۱۰ برابر بازی‌های کنسول گیم بوی است. شما با استفاده از دکمه‌های روی کنسول می‌توانید تنظیمات صفحه نمایش را تغییر دهید و بر اساس علاقه‌ خود بازی‌ها را با طیف‌های زنگ گوناگون تجربه کنید.

به طور کلی هشت دکمه روی بدنه این کنسول قرار گرفته که با استفاده چهار دکمه جهت می‌توانید کنترل حرکات را بر عهده بگیرید. باید در نظر داشته باشید که تمام دکمه‌ها بر اساس سلیقه شخصی کاربران قابل برنامه‌ریزی خواهند بود. در ضمن این کنسول از USB-C پشتیبانی می‌کند و با استفاده از همین کابل شارژ خواهد شد. آنالوگ پاکت از جک سه و نیم میلی‌متری هدفون هم پشتیبانی خواهد کرد و می‌توان بازی‌های این کنسول را با استفاده داک مخصوص آن که به خروجی HDMI مجهز است روی تلویزیون هم بازی کرد.

در زمان عرضه کنسول علاوه بر گیم بوی، شما می‌توانید تمام 2780 بازی‌های دستی را روی این کنسول کوچک اجرا کنید. همچنین قرار است پشتیبانی از بازی‌های کنسول‌های کلاسیک دیگری هم به آنالوگ پاکت اضافه شوند. این کنسول در زمان عرضه در سال آینده ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت که با توجه به قیمت فعلی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان (حدود ۲۵۰ دلار) رقم زیادی محسوب می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *