کنسول و بازی

سونی بزودی یک سرویس اشتراک مانند گیم پس معرفی می کند

سونی در حال آماده شدن برای معرفی سرویس اشتراک جدید بازی های ویدیویی برای پلی استیشن این هفته است. این سرویس با نام رمز “Spartacus” در دست توسعه است و گفته می شود که پاسخ سونی به Xbox Game Pass می باشد.

طبق گزارش بلومبرگ، این سرویس جدید سرویس‌های Playstation Now و Playstation Plus را با هم ترکیب می‌کند و چندین سطح را ارائه می‌کند که شامل بازی‌های مدرن و کلاسیک از دوران قدیمی‌تر پلی‌استیشن می‌شود. Xbox Game Pass مایکروسافت به دلیل ارزش پولی که ارائه می‌کند، موفقیت بزرگی است. با اشتراک ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا سالانه، کاربران می‌توانند هر بازی را که در Game Pass موجود است دانلود و بازی کنند.

در این زمینه، مایکروسافت با ارائه یک کتابخانه عظیم از بازی ها و همچنین در دسترس قرار دادن عناوین برتر در روز اول انتشار (مانند Halo Infinite) در Game Pass، کار بسیار خوبی انجام می دهد. با این حال، انتظار نمی رود سونی این مسیر را طی کند و احتمالاً برخی از بازی ها را فقط برای مدت معینی پس از انتشار قابل خرید نگه می دارد. بنابراین کاربران ممکن است به این زودی نتوانند عناوین آینده مانند God of War Ragnarök را در این سرویس تجربه کنند.

یکی دیگر از مهمترین نقاط فروش Xbox Game Pass در دسترس بودن آن بر روی کامپیوتر است. این منطقه همچنین برای سونی یک چالش خواهد بود زیرا آنها لیست بسیار طولانی تری از بازی های انحصاری کنسول در مقایسه با Xbox دارند. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که برخی از بازی‌های قبلی Playstation Exclusive به زودی برای کامپیوترها عرضه می‌شوند، با این حال، احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا سونی بتواند یک کتابخانه جامع به اندازه کافی برای جذب گیمرهای کامپیوتر ایجاد کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا