کنسول و بازی

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Evil Genius 2 اعلام شد

Rebellion استودیو سازنده بازی سبک استراتژیک Evil Genius 2، به تازگی با انتشار مطلبی مشخصات دو سیستم موردنیاز و پیشنهادی برای اجرای این بازی را معرفی کرد. بازی Evil Genius 2: World Domination قرار است در آینده نزدیک و در ماه مارس منتشر شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی استودیوی سازنده حتی می توان با یک سیستم معمولی و نه چندان قدرتمند هم از این بازی استراتژیک لذت برد. متاسفانه هنوز اعلام نشده است که هرکدام از دو سیستم موردنیاز و پیشنهادی امکان اجرای این بازی تحت چه وضوح و نرخ فریمی را دارند اما خبر خوب این است که به احتمال فراوان برای اجرای این بازی نیازی به صرف هزینه و ارتقا سیستم خانگی خود نخواهید داشت.

به هر حال کاربران برای اجرای بازی روی رایانه، به حداقل مشخصات نظیر پردازنده Intel Core i3-8100، حافظه رم 8 گیگابایت و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 1030 یا AMD Radeon RX 550 نیاز خواهند داشت. این شرکت مشخصاتی نظیر پردازنده Intel Core i7-4770K یا AMD Ryzen 5 1600 و 8 گیگابایت رم و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 Super یا AMD Radeon RX 5700 پیشنهاد کرده است.

بخش داستانی بازی Evil Genius 2 از چهار قسمت جداگانه تشکیل شده و این بار سه جزیره مختلف به عنوان محل روایت داستان بازی انتخاب شده است. در نسخه جدید از این بازی امکان استفاده از قابلیت ها و شخصیت های متنوع تری گنجانده شده است. نسخه PC از بازی Evil Genius 2 قرار است در تاریخ 30 مارس (10 فروردین 1400) از طریق سرویس Steam منتشر شود.

منبع
dsogaming
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا