نرم افزار و اینترنت

پاپان فعالیت سرویس محبوب Yahoo Groups در 14 دسامبر

سرویس Yahoo Group، همانند یاهو، یادگار عصر قدیم اینترنت می باشد. اما به نظر می رسد که شرکت یاهو تصمیم گرفته تا به دلیل عدم تمایل کاربران و قابلیت ارائه ویژگی‌های جدید در سرویس محبوب قدیمی خود یعنی Yahoo Group آن را به وضعیت خاموش درآورده و دسترسی کاربران به آن را برای همیشه منقطع کند.

نکته مهم در مورد یاهو گروپ این است که کاربرانی که هنوز اطلاعات مهمی در این سرویس دارند می‌توانند پیش از خاموش شدن آن اطلاعات خود را بردارند. در واقع یاهو، سرویس گروپ را در دو مرحله خاموش خواهد کرد. بخش اول این خاموشی که از 4 روز دیگر (29 مهر) آغاز خواهد شد حالتی است که دیگر کاربران نمی‌توانند در گروه‌ها پست جدیدی ارسال کنند و در این حالت باید با مراجعه به گروه‌ها، اطلاعات مهم خود را دانلود کنند.

در مرحله بعدی یاهو از تاریخ 23 آذر ماه نیز به صورت کلی این سرویس را خاموش کرده و کلیه اطلاعات مربوط به آن را نیز حذف می‌کند و هیچ راه برگشتی وجود نخواهد داشت.پس از حذف محتوای قدیمی، تمام کاری که می توانید در گروه های یاهو انجام دهید شامل مرور فهرست گروه ها، درخواست دعوت به دیگران و اگر در یک گروه هستید، به آن گروه ایمیل دهید.

در ادامه همچنین یاهو فهرست محتوای موجودی که در این سرویس حذف خواهند شد را اعلام کرده که شامل فایل ها، نظرسنجی ها، لینک ها، پوشه ها، عکس ها، تقویم ها، پایگاه داده، ضمیمه ها، آپدیت ایمیل ها، مکالمات، تاریخچه پیام ها می شود. همانطور که گفتیم یاهو به صورت مفصل دلیل خاموشی این سرویس را اعلام ننموده است. گروه‌های یاهو از سال 2001 و با رویکرد ارتباط جمعی بر بستر ایمیل معرفی شد تا کاربران بتوانند متناسب با نیاز خود گروه‌هایی را برای تعامل با افراد دیگر داشته باشند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا