حدود یک ماه از معرفی عرضه نسل دوم گوشی گیمینگ راگ فون 2 می گذرد. این گوشی در حال حاضر یکی از بهترین گوشی گیمینگ محسوب می شود. یکی از نقاط قوت این محصول نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی است. علاوه بر این باتری پرظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی، تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و حافظه رم 12 گیگابایتی راگ فون 2 را به یکی از قدرتمندترین گوشی های سال 2019 تبدیل کرده اند.

چندی پیش بود که در سایت ویدیوی تست مقاومت گوشی ROG Phone 2 را به اشتراک گذاشتیم که در آن زک نلسون در کانال یوتیوبش یعنی JerryRigEverything  به سراغ این گوشی رفت و با انجام شکنجه‌های همیشگی خود میزان مقاومت آن را مورد بررسی قرار داد. که در آن زک نلسون در کانال یوتیوبش یعنی JerryRigEverything  به سراغ این گوشی رفت و با انجام شکنجه‌های همیشگی خود میزان مقاومت آن را مورد بررسی قرار داد. حالا او دوباره به سراغ این گوشی رفته و این بار سعی دارد تا با کالبدشکافی ROG Phone II به ساختار این گوشی و چگونگی قرار گرفتن اجزای آن پی ببرد.

همانطور که در ویدیوی کالبدشکافی ملاحظه کردید، دریچه مسی پنل پشتی راگ فون 2 که ایسوس مانور زیادی روی آن داده بود، مثل دوربین دوگانه چنگی به دل نزده و بیشتر جنبه تزیینی دارد. وظیفه اصلی این دریچه مسی هدایت کردن گرما به بیرون از گوشی است. متاسفانه دریچه مذکور به هیچ کدام از قسمت های گوشی وصل نشده و به شکل منفعل یا پسیو (Passive) به خنک کردن گوشی می پردازد. هیچ سیستم خنک کننده دیگری نیز داخل گوشی تعبیه نشده تا گرما را از دریچه مسی به بیرون هدایت کند و کاربر برای خنک کنندگی بهتر باید به فن کوچک خارجی متوسل شود. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی کالبدشکافی راگ فون 2 ایسوس دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *