موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی وان پلاس 8 پرو

مدتی قبل با معرفی وان‌پلاس ۷T پرو پرونده‌ گوشی‌های این شرکت برای سال ۲۰۱۹ بسته شد ولی زودتر از آنچه که انتظار داشتیم روند انتشار شایعات و تصاویر مربوط به مدل ۲۰۲۰ گوشی‌های وان‌پلاس آغاز شده است. ساعاتی قبل اکانت توییتری OnLeaks که به انتشار رندرهای موثق از گوشی‌ها شهرت دارد، تصاویر رندر مربوط به وان پلاس ۸ پرو را منتشر کرده است.

رندرهای وان پلاس 8 پرو به حفره درون صفحه نمایش اشاره می کند، در حالی که گوشی های وان پلاس 7 پرو و 7T پرو فاقد برش و یا حفره درون نمایشگر است. بر اساس رندرهای منتشر شده، طراحی وان پلاس 8 پرو تفاوت چندانی با نسخه استاندارد آن ندارد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه به چشم می خورد که سنسور چهارم از نوع ToF است. به نظر می رسد حاشیه بخش بالایی صفحه نمایش این دستگاه نسبت به نسخه استاندارد آن ضخامت بیشتری دارد.

گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر ۶.۶۵ اینچی بهره می‌برد و برای مقایسه باید بگوییم که ظاهرا وان‌پلاس ۸ مبتنی بر نمایشگر ۶.۵ اینچی است. همانطور که مدیران وان‌پلاس اعلام کرده‌اند، تا اطلاع ثانوی گوشی‌های این شرکت از نمایشگرهای ۹۰ هرتز بهره می‌برند و گوشی‌های وان‌پلاس ۸ هم از این قاعده مستثنا نیستند.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری این گوشی می‌توانیم به وجود پورت USB-C اشاره کنیم که در کنار آن حفره مربوط به اسپیکر دیده می‌شود. اگرچه اکانت توییتری OnLeaks سابقه بسیار خوبی در انتشار رندرهای مختلف دارد، ولی در هر صورت از آنجایی که زمان زیادی به معرفی این گوشی باقی مانده، باید منتظر انتشار گزارش‌ها و تصاویر بیشتر بمانیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا