موبایل و تبلت

گوشی نوکیا 110 با عمر باتری 18 روزه در حالت استندبای عرضه شد

نوکیا به سرعت در حال پیشروی در بازار تلفن همراه است. این شرکت فنلاندی با استفاده از ویژگی‌هایی نظیر طراحی شگفت انگیز، پشتیبانی قدرتمند نرم‌افزاری و هم‌چنین استحکام بالای محصولات در حال احیای امپراطوری خود در این صنعت است. این برند در کنار پرچمداران، میان رده ها و تلفن های هوشمند اقتصادی خود گوشه چشمی هم به موبایل های غیر هوشمند دارد و این حوزه یکی از نقاط قوت نوکیا به شمار می رود و گوشی کلاسیک نوکیا 3310 خود گواه این ادعاست.

حالا شرکت HMD Global گوشی دیگری با این برند محبوب را به نام نوکیا 110 رونمایی کرده است. نوکیا 110 جدید طراحی مشابه به نوکیا 3310 دارد. بدنه این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است که پیش‌تر در مدل‌های سری لومیا استفاده شده بود. بدنه جمع و جور نوکیا 110 در ابعاد 15.2 در 49.9 در 14.3 میلی‌متر ساخته شده است و تنها 76.1 گرم وزن دارد. نوکیا 110 جدید یک بازمانده از نسل گوشی‌های 2G در دنیای 5G است؛ با این حال می‌تواند بهترین همراه برای کسانی باشد که در مناطقی زندگی می‌کنند که نسل دوم ارتباطی یا همان 2G هنوز رونق دارد.

این گوشی نوکیا به یک نمایشگر ۱.۷۷ اینچی رنگی با رزولوشن ۱۸۰ در ۱۲۰ پیکسل مجهز شده است. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه Spreadtrum SPRD 6531E تامین می شود و یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی بدنه آن خودنمایی می کند.

نوکیا 110 انرژی مورد نیاز خود را از باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی اش می گیرد که در وضعیت استندبای تا ۱۸.۵ ساعت شارژ دارد و برای مکالمه نیز می توان تا ۱۴ ساعت روی آن حساب کرد. اگر هم بخواهید با این گوشی موسیقی گوش دهید می توانید تا ۲۷ ساعت از آن استفاده کنید. اضافه کنیم که نوکیا 110 از طریق پورت میکرو USB شارژ می شود. نوکیا 110 در رنگ‌های آبی، صورتی و خاکستری تیره عرضه می‌شود. این محصول در حال حاضر با قیمت 25 دلار در چین به‌ فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا