همانطور که می‌دانید، در جریان رویداد EA Play در ماه گذشته، تریلر گیم‌پلی جدیدترین ساخته‌ استودیوی Respawn یعنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به نمایش درآمد که واکنش‌های مختلفی دریافت کرد و برخی آن را ناامیدکننده نامیدند. نسخه‌ کامل دموی نشان داده شده در EA Play بر روی کانال یوتیوب بازی قرار گرفته است که طولانی‌تر بوده و مدت زمان آن، 26 دقیقه می‌باشد. این ویدئو، بخش‌های بیشتری از این عنوان را به تصویر کشیده است.

داستان این بازی بعد از وقایع Order ۶۶ (قسمت سوم) خواهد بود و این بار قهرمان جدیدی به نام Cal Kestis شخصیت اصلی این بازی است. مبارزات این بازی به‌صورت تن به تن و اکشن هستند که تمرکز بر شمشیرهای نورانی و قدرت‌های مخصوص Star Wars دارد. بخش مبارزات این بازی عمق زیادی خواهد داشت و بخش کلیدی این بازی محسوب می‌شود. شخصیت شما در این بازی، یعنی کال کستیس با یک شوالیه جدای که قرار است به او آموزش‌های لازم را ارائه کند دیدار خواهید کرد و پس از پیشرفت در کنار او با گروه خود به مبارزه با دشمنان خواهید پرداخت و توانایی‌های خود را افزایش خواهید داد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *