ادوبی ساعاتی قبل اپلیکیشن دوربین فتوشاپ یا Photoshop Camera را معرفی کرد که یک اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی برای iOS و اندروید است. با این اپلیکیشن می‌توانید عکس بگیرید (یا عکس موردنظر را از گالری به آن منتقل کنید) و بعد از بررسی تصویر موردنظر، پیشنهادهای مختلفی برای ویرایش آن ارائه می‌شود.

این ویرایش‌ها شامل موارد ساده مانند تنظیمات مربوط به سایه و روشنایی تصاویر تا موارد بسیار پیچیده‌تر است. دوربین فتوشاپ ابتدا محتویات عکس را شناسایی می‌کند و بر اساس آن ویرایش‌های مرتبط را پیشنهاد می‌دهد. خوشبختانه این افکت‌ها دائمی نیستند یعنی به سرعت می‌توان به عقب بازگشت و تنظیمات دیگری را امتحان کرد.

هوش مصنوعی این اپلیکیشن مبتنی بر صدها میلیون عکس موجود در آرشیو ادوبی است. علاوه بر این، ادوبی به‌لطف سابقه گسترده در حوزه ویرایش عکس، اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد افراد در قبال نحوه ویرایش عکس در اختیار دارد. در حال حاضر، نسخه بتا این اپلیکیشن وجود دارد که با کلیک بر این لینک می‌توانید برای دریافت آن ثبت‌نام کنید. ظاهرا تا سال ۲۰۲۰ نباید انتظار عرضه نسخه رسمی این اپلیکشن را داشته باشیم. در ادامه هم می‌توانید چند نمونه از ویرایش‌های پیشنهاد داده شده برای عکس ثبت شده از یک منظره را مشاهده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *