ادوبی Fresco نرم افزار مخصوص نقاشی رنگ آمیزی این شرکت که اوایل سال جاری میلادی برای آیپد در دسترس بود، هم اکنون خبر از عرضه آن برای سیستم عامل ویندوز شنیده می شود. ادوبی به طور رسمی اعلام کرد که نسخه ویندوز این نرم افزار همانند آیپد برای مشترکان سرویس Adobe Creative Cloud به‌صورت رایگان و برای بقیه در ازای پرداخت ماهانه ۱۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

به گفه ادوبی، نسخه اولیه نرم افزار Fresco برای دستگاه های دارای قلم لمسی نظیر سرفیس پرو و یا Wacom MobileStudio Pro توسعه داده شده است. از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان انتقال فایل های PSD بین فتوشاپ و فرسکو اشاره کرد. قابلیتی که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌های جدید را در فرسکو بسازند و آن‌ها را به‌سادگی به فتوشاپ منتقل کنند (و برعکس). نسخه‌ ویندوز فرسکو همچون نسخه‌ آیپد از قابلیت موردبحث به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند.

اوایل سال، این شرکت از انتشار نسخه مخصوص این نرم افزاری برای دستگاه های مبتنی بر ARM نظیر سرفیس پرو ایکس خبر داد. فعلا جزئیات جدیدی از این نسخه منتشر نشده و نمی‌دانیم که قرار است در چه تاریخی به‌صورت رسمی روی دستگاه‌های مبتنی بر آرم در دسترس قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *