شیائومی امروز در جریان رویداد معرفی گوشی Mi CC9 Pro، از جدیدترین مدل ساعت هوشمند خود به نام Mi Watch رونمایی کرد. شیائومی Mi Watch دارای طراحی مشابه با اپل واچ است. بدنه این دستگاه مربعی شکل بوده و مجهز به صفحه نمایش 1.78 اینچی سوپر امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن است که در یک بند 44 میلی متری قرار گرفته است.

پنل پشتی این محصول دارای جنس سرامیکی است. در سمت راست این ساعت دو دکمه چرخان و چند کاره و یک میکروفن قرار گرفته و در سمت چپ این محصول، میکروفن دوم به چشم می خورد که البته در کنار آن، حفره اسپیکر نیز حضور دارد. بدنه این ساعت هوشمند شیائومی دارای جنس آلومینیومی است. در بخش پشتی پین‌های مربوط به شارژ و همچنین سنسور سنجش ضربان قلب حضور دارد.

این ساعت هوشمند همچنین به پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 4G در کنار یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از باتری غول پیکر 570 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که تا 36 ساعت شارژدهی دارد. ساعت هوشمند شیائومی از سیستم عامل WearOS با رابط کاربری MIUI شخصی سازی شده بهره می برد که درون آن، دستیار صوتی XiaoAI ادغام شده است. این دستگاه دارای سنسور سنجش ضربان قلب، سنسور اندازه گیری میزان اکسیژن خون، ردیابی خواب و همچنین انرژی کاربر است.

این ساعت هوشمند از امروز به فروش می رسد، البته برای دریافت آن باید تا تاریخ 11 نوامبر صبر کرد. قیمت شیائومی می واچ برابر با 185 دلار است که از اپل واچ بسیار ارزان تر است. نسخه ویژه ای از این محصول نیز وارد بازار می شود که قیمتی برابر با 285 دلار دارد. این مدل ماه دسامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *