گجت و پوشیدنی

عرضه آنر واچ 4 پرو با پشتیبانی از eSIM و عمر باتری 10 روز

Magic Vs2 تنها دستگاه جدید آنر نیست و این برند آخرین ساعت هوشمند خود را با نام Watch 4 Pro معرفی کرد. واچ 4 پرو دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی LTPO AMOLED با قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD)، فریم شیک از جنس استیل ضد زنگ و پشتیبانی از eSIM با اتصال LTE است.

واچ 4 پرو ضد آب 5ATM بوده که برای شنا در استخرها مناسب است. همچنین GPS، فناوری NFC و اتصال بلوتوث 5.2 هم دارد. بلندگو و میکروفون داخلی به شما این امکان را می دهد که مستقیماً روی مچ دست خود تماس برقرار کنید و موسیقی را مستقیماً از ساعت روی هدفون های بیسیم خود پخش کنید. این ساعت پلتفرم MagicOS 7.2 را اجرا می کند.

آنر یک سنسور اپتیکال هشت کانالی اضافه کرد که به پایش ضربان قلب و سطوح SpO2 کمک می کند. این ساعت همچنین از پایش خواب و استرس و همچنین تمام حالت های ورزشی استاندارد شما پشتیبانی می کند. Watch 4 Pro دارای باتری 480 میلی آمپر ساعتی است که طبق ادعای آنر می تواند تا 10 روز با استفاده معمولی و 3 روز در حالت eSIM دوام بیاورد. همچنین از شارژ بی سیم تا 4.5 وات پشتیبانی می کنید.

آنر Watch 4 Pro در رنگ های مشکی، قهوه ای و سبز تیره عرضه می شود. قیمت از 1599 یوان (220 دلار) برای نسخه بند سیلیکونی شروع می شود و تا نسخه چرمی آن 200 یوان (27 دلار) افزایش می یابد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا