فناوری

تبلت جدید ال‌جی G Pad 5 به طور رسمی معرفی شد

ال جی از جدیدترین تبلت خودش به نام G Pad 5 10.1 (با شماره مدل LM-T600L) در کره جنوبی رونمایی کرد. مهم‌ترین مؤلفه‌های آن نمایشگر بزرگ، باتری غول پیکر با پشتیبانی از شارژ سریع و یک اسکنر اثر انگشت است.

تبلت ال جی جی پد 5 یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و از نوع IPS دارد. این نمایشگر می‌تواند زاویه‌ دید 178 درجه‌ای را نیز ارائه کند. ال جی یک فیلتر نور آبی مستقل را بر روی آن قرار داده است که با فعال کردن آن می‌توانید فشارهای وارده به چشم خود را کاهش دهید. در اینجا یک حالت سیاه و سفید نیز هست که می‌توانید آن را در هنگام مطالعه‌ کتاب‌های الکترونیکی یا حتی وب‌گردی  فعال کنید.

این تبلت همچنین به پردازنده اسنپدراگون 821 به همراه 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. شما می‌توانید حافظه‌ این گوشی را به لطف یک کارت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت ارتقاء ببخشید. یک ماژول دوربین 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار روی قاب پشتی این تبلت قرار دارد، در حالی که دوربین سلفی آن یک ماژول 5 مگاپیکسلی است.

روی فریم این محصول سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. وظیفه تامین انرژی این تبلت بر عهده یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی بوده که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QuickCharge کوالکام است. در بخش نرم افزاری آن اندروید 9 پای قرار دارد و گزینه‌های ارتباطی آن شامل سیم کارت، بلوتوث 4.2، درگاه USB نوع C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شود.  پنل پشتی این تبلت دارای روکش فلزی بوده و وزن آن به 498 گرم می رسد. قیمت این تبلت ال جی برابر با 380 دلار است که با توجه به مشخصات، بسیار بالاست. در حال حاضر این محصول تنها در کشور کره جنوبی به فروش می رسد و شرکت ال جی به عرضه جهانی آن اشاره ای نکرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا