سایت AnTuTu طبق معمول هر ماه، فهرست 10 گوشی برتر میان رده و پرچمدار اندرویدی را براساس عملکرد در ماه اکتبر منتشر کرد. در آمار جدید شرکت تصمیم بر آن شده که علاوه بر گوشی‌های پرچمدار، امتیاز کسب شده توسط دستگاه‌های میان رده نیز به صورت نمودارهایی جداگانه اعلام شود. با توجه به بروزرسانی نرم‌افزار بنچمارک انتوتو به نسخه 8، تیم توسعه دهنده این بنچمارک دست به حرکت جذابی زده که بر اساس آن می‌توانیم به امتیازات کسب شده توسط گوشی‌های مختلف طی ماه گذشته در دو گروه پرچمدار و میان‌رده پی ببریم.

براساس آمار منشر شده در گروه گوشی های پرچمدار، ویوو NEX 3 5G توانست با امتیاز بالای 482،917 مقام نخست را از آن خود کند. همچنین رتبه دوم و سوم نیز به ترتیب به گوشی های ویوو  iQOO Pro 5G با امتیاز 481،997 و وان پلاس 7T با امتیاز 481،784 تعلق گرفت. از سوی دیگر گوشی وان پلاس 7 تی پرو در جایگاه چهارم و ایسوس ROG Phone II و شیائومی Mi 9 Pro نیز به ترتیب در جایگاه های پنجم و ششم را کسب کردند. نکته جالب این است که از رتبه اول تا دهم این آمار هیچ محصولی از سامسونگ و یا هواوی دیده نمی‌شود.

در بخش گوشی های میان رده، محصولات هواوی حضور پر رنگی داشته و Honor 9X Pro با کسب امتیاز 299،194 رتبه اول را به خود اختصص داده است. دومین گوشی این رتبه بندی نیز Honor 9X است که امتیاز 291،690 را به خود اختصاص داده و در رتبه سوم نیز دیگر گوشی این برند یعنی Honor 20S قرار می‌گیرد که امتیاز کسب شده آن 290،936 است. پس از سه محصول برند آنر، گوشی‌های Redmi Note 8 Pro، realme X2 و Oppo Reno 2 به همراه گوشی محبوب Redmi K20 و در نهایت نیز گوشی Xiaomi Mi 9 SE، Realme Q و در نهایت vivo X27 جای می‌گیرند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *