گجت و پوشیدنی

فسیل از ساعت هوشمند Hybrid HR با نمایشگر همیشه روشن رونمایی کرد

شرکت فسیل امروز جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام فسیل Hybrid HR را به دنیا معرفی کرد. این اسمارت واچ از تاریخ 18 نوامبر و در دو مدل مختلف روانه بازار می شود. این محصول در واقع یک ساعت معمولی با عقربه های مکانیکی بوده که برخی از ویژگی های ساعت هوشمند نیز در آن گنجانده شده است. هیبرید HR با صفحه 27 میلیمتری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

ساعت هوشمند Fossil Hybrid HR با بهره مندی از نمایشگر مونوکروماتیک، اطلاعاتی که معمولا از یک ساعت هوشمند انتظار می رود (مثل پایش فعالیت ها، داده های هواشناسی و نوتیفیکیشن ها) را نمایش می دهد. تمرکز در این مدل روی مصرف بهینه باتری بوده بنابراین شارژدهی آن حدودا دو هفته اعلام شده است.

طبق گفته های استیو اوانز، معاون اجرایی شرکت فسیل، ظاهر و عملکرد دستگاه برای مشتریان اهمیت ویژه ای دارد. برای همین اضافه کردن قابلیت های جدید به این ساعت های هوشمند موجب رضایت افراد بسیاری شده است. از جمله این قابلیت ها می توان به شمارشگر ضربان قلب و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد که امکان خواندن سریع پیام ها را برای کاربر فراهم می آورد.

شرکت فاسیل می گوید به کمک ساعت هوشمند Fossil Hybrid HR می توان پخش موزیک را کنترل کرد و به تماس ها پاسخ داد. باتری 55 میلی آمپر ساعتی این گجت در مدت زمان 60 دقیقه به طور 100 درصد شارژ می شود. متاسفانه خبری از GPS و پشتیبانی از Google Pay نیست. اسمارت واچ جدید فسیل در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود: مدل Charter HR و مدل Collider HR که هر دو از استیل ضد لک ساخته شده اند و پهنای بند آن ها به ترتیب برابر با 18 و 22 میلیمتر است. ساعت هوشمند Fossil Hybrid HR از امروز به قیمت 195 دلار قابل پیش خرید است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا