در رویداد راه اندازی شیائومی Civi، این شرکت همچنین مجموعه ای از محصولات اکوسیستم را معرفی کرد. یکی از این ساعت هوشمند شیائومی Watch Color 2 است. بیایید نگاهی به ساعت هوشمند جدید شیائومی بیاندازیم.

درست مانند نسخه شیائومی واچ و Watch Color Sports Edition، ساعت جدید Watch Color 2 دارای طراحی اسپرت است. این ساعت هوشمند دارای یک قاب فلزی بوده و وزن آن حدود 36.3 گرم است. بدنه ساعت در سه رنگ (سفید ، آبی و مشکی) عرضه می شود. با این حال، مشتریان می توانند از بین شش بند با رنگ های مختلف (سفید، آبی، مشکی، زرد، نارنجی و سبز) انتخاب کنند. سه بند آخر جداگانه فروخته می شود ، در حالی که سه بند اول بسته به رنگ بدنه بخشی از بسته پیش فرض هستند.

این پوشیدنی صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED مدور با 326 PPI و نرخ تازه سازی 60 هرتز دارد. کاربران می توانند این صفحه بزرگ را با استفاده از واچ فیس های دلخواه از مجموعه بیش از 200 مورد سفارشی کنند. مانند هر دستگاه پوشیدنی هوشمند دیگری، این ساعت نیز شامل سنسور PPG برای نظارت بر ضربان قلب و سنسور SpO2 برای نظارت بر سطح اکسیژن خون می باشد. همچنین از ویژگی هایی مانند پایش خواب، نظارت بر استرس، تمرین تنفس، پایش چرخه قاعدگی و موارد دیگر بهره می برد.

علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای 117 حالت ورزشی و 19 حالت ورزشی حرفه ای است. از آنجا که از یک تراشه GNSS دو فرکانس (GPS ، BeiDou ، GLONASS) است ، کاربران نیازی به گوشی هوشمند خود برای مکان یابی ردیابی در هنگام تمرین ندارند. این محصول همچنین 5ATM ضد آب است. این دستگاه از طریق اپ Xiaomi Wear با دستگاه های اندروید و iOS همگام می شود. این اپ نه تنها از تماس بلوتوث و دستیار مجازی Xiao AI برای کنترل دستگاه های هوشمند، بلکه از اپ های شخص ثالث محدود (فقط در اندروید) پشتیبانی می کند. همچنین دارای NFC برای پرداخت های بدون تماس است.

آخرین و مهمترین نکته این است که Watch Color 2 دارای باتری 470 میلی آمپر ساعتی است که با شارژ کامل 12 روز دوام می آورد. برای شارژ کامل ساعت هوشمند از طریق شارژر مغناطیسی حدود 2.5 ساعت زمان لازم است. ساعت شیائومی Watch Color 2 در چین 999 یوان قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *