گوگل روز گذشته رسما از آغاز‌ به‌ کار سرویسی جدید با نام Google Play Points خبر داد. گوگل‌پلی پوینتس درحقیقت سرویسی ویژه برای کاربران اندرویدی است که می‌توانند ازطریق آن جوایز خاصی را دریافت کنند. ازطریق Points می‌توان در فروشگاه گوگل‌پلی امتیاز جمع‌آوری کرد. همچنین، امکان دریافت امتیاز ازطریق روش‌های متعددی وجود دارد و کاربر می‌تواند امتیازهای کسب‌شده را برای دریافت جوایز متعددی صرف کند.

برای عضویت رایگان در این برنامه کافی است تا ابتدا وارد اپلیکیشن پلی استور شوید. سپس روی سه خط افقی بالای صفحه ضربه زده و از منوی نمایش داده شده، گزینه Play Points را انتخاب کنید. حال شما می توانید تا با خرید اپلیکیشن یا خرید حق اشتراک، امتیاز خود را افزایش دهید. برای کسب امتیاز بیشتر بهتر است تا اپلیکیشن های ویژه را دانلود کنید.

پس از اینکه امتیازات شما در گوگل پلی Point به حد نصاب رسید، می توانید اعتبار پلی استور خود را افزایش داده و اپلیکیشن های متعدد را به صورت رایگان خریداری کنید. همچنین قادر خواهید بود تا در صورت تمایل، امتیاز خود را به افراد دیگری واگذار کنید. سرویس گوگل‌پلی پوینتس بسته به فعالیت کاربران نشان خاصی به‌ آن‌ها اهدا می‌کند: برنز، نقره‌ای، طلایی و پلاتینی. هرچه امتیاز دریافتی بیشتر باشد، سطح حساب کاربری‌تان ارتقا می‌یابد و نشان‌های جدید را دریافت خواهید کرد.

هرچه سطح حساب‌ کاربری ارتقا یابد، بسته‌های ویژه‌ی بیشتری (نظیر جوایز هفتگی) دراختیار شما قرار خواهد گرفت. گوگل ازطریق این کارها قصد دارد کاربر را همیشه در تعامل با سرویس پوینتس نگه دارد. در گروه پلاتینیوم با پرداخت هر دلار، 1.4 امتیاز به افراد تعلق می گیرد. در حالی که کاربران برنزی با صرف همین هزینه، تنها 1 امتیاز کسب خواهند کرد.

سهام:

5 Comments

  • ارمان
    فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ at ۱۰:۵۸

    ایا میشه مشکل برنامه ندادن رو حل کرد ؟

    Reply
  • کوروش
    فروردین ۱۴, ۱۴۰۰ at ۱۰:۲۹

    من میخوام پلی پوینت را روی فروشگاه پلی خودم بیاورم که نیست.

    Reply
    • تحریریه سایت
      فروردین ۱۴, ۱۴۰۰ at ۱۳:۰۵

      متاسفانه این ویژگی در ایران هنوز فعال نشده است

      Reply
      • ارمان
        فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ at ۱۰:۵۷

        سلام ممنون از سایت خوبتون من گوگل پلی پوینت رو راه اندازی کردم ولی مشکلم اینه که به من برنامه نامیده که امتیاز جمع کنم الان دو روز به من امتیاز نداده

        Reply
        • تحریریه سایت
          فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ at ۱۱:۱۱

          سلام، از عملکرد امتیاز دهی این قابلیت اطلاعی ندارم و نمی دانم که چگونه انجام می شود

          Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *