سخت افزار

رونمایی کولرمستر از ماوس‌های گیمینگ MM710 نسخه RGB و MM711

کولرمستر به تازگی از ماوس های گیمینگ جدید خود موسوم به MM711 و مدل MM710 رونمایی کرده است. ماوس MM710 تنها 60 گرم وزن داشته و از نورپردازی RGB بهره می برد. هر دو موس‌ها مجهز به سیستم نورپردازی RGB در قسمت چرخ اسکرول و لوگوی کولرمستر هستند که در زمان اتصال به سیستم نمای جالبی را به وجود می‌آورند.

همچنین امکان تنظیم شخصی سازی نورپردازی RGB هر دو ماوس جدید از طریق نرم افزار اختصاصی کولر مستر برای کاربران فراهم شده است. گفته می شود که این دو ماوس جدید در دو رنگ مشکی و سفید با چهار نسخه مختلف عرضه می شود.

هر دو ماوس MM711 و MM710 از یک حسگر اپتیکال Pixart 3389 با دقت 16000dpi استفاده می کند. تنظیمات موس از طریق نرم افزار کاملا قابل شخصی‌سازی می باشد و میتوانید حساسیت، زمان پاسخگویی دکمه ها، تنظیم سطح و غیره را به دلخواه خود تنظیم کنید. برای دکمه‌های چپ و راست موس، کولرمستر از سوئیچ Omron استفاده کرده که کمپانی عمر 20 میلیون کلیکی آنها را تضمین میکند.

اندازه هر دو موس نیز به شکلی تعیین شده که با اکثر سایزهای دست سازگاری داشته باشد. دو دکمه نیز در کنار موس قرار گرفته که کاربرد آنها می تواند در جاهای مختلف قابل شخصی‌سازی باشد. کولرمستر از تاریخ 29 نوامبر موس MM710 را با قیمت 49.99 دلار و MM711 را با قیمت 59.99 دلار روانه بازار خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا