سخت افزار

وسترن دیجیتال آپدیتی برای خرابی SSD های SanDisk Extreme منتشر می کند

وسترن دیجیتال می گوید که برای رفع مشکل قابلیت اطمینان SSD های SanDisk Extreme و Extreme Pro خود، به روز رسانی فریمور جدیدی را منتشر خواهد کرد. طی چند ماه گذشته، ردیت، تالارهای گفتمان سن دیسک و توییتر مملو از افرادی بود که از درایوهای قابل حمل 4 ترابایت و 2 ترابایتی Extreme V2 و Extreme Pro V2 که اخیراً خریداری شده، شکایت کرده اند که ناگهان داده‌هایی را که روی آن داشتند پاک شده و در برخی موارد غیرقابل خواندن می‌شوند.

این مشکل به ظاهر محدود به درایوهایی است که از پایان سال 2022 تولید شده اند و به نظر می رسد در درجه اول بر مدل های 4 ترابایتی تأثیر بگذارد. روز جمعه، وسترن دیجیتال اولین بیانیه عمومی خود را در مورد این موضوع از زمان کشف آن در ماه‌های قبل به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای نسخه های 4 ترابایت Extreme و Extreme Pro آماده است.

این شرکت اعلام کرد: وسترن دیجیتال از گزارش‌هایی آگاه است که نشان می‌دهد برخی از مشتریان با SSD‌های قابل حمل 4 ترابایتی SanDisk Extreme and/orExtreme Pro (به ترتیب SDSSDE61-4T00 و SDSSDE81-4T00) با مشکل مواجه شده‌اند. ما مشکل را حل کرده ایم و به زودی یک بروزرسانی فریمور را در وب سایت خود منتشر خواهیم کرد. وسترن دیجیتال اشاره نکرد که چه زمانی بروزرسانی می‌رسد و همچنین در حال کار بر روی اصلاح مدل‌های 2 ترابایتی است یا خیر.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا