صوتی و تصویری

نوکیا بزودی تلویزیون های هوشمند خود را عرضه می کند

براساس اعلام دو شرکت نوکیا و Flipkart، نوکیا تصمیم دارد که تلویزیون های هوشمند جدید خود را در بازار هند به فروش برساند. براساس گزارشات، به نظر می رسد که این تلویزیون ها به طور کامل در هند ساخته شده و محدود به همان بازار خواهد بود.

تاکنون خبر دقیقی درباره تلوزیون هوشمند نوکیا منتشر نشده است، ولی ما تا این لحظه می‌دانیم که این محصول از بلندگوها و فناوری JBL Audio استفاده خواهد کرد. امروز نیز پنل 55 اینچی 4K اولترا اچ‌دی تلویزیون هوشمند نوکیا تاییدیه اداره استاندارد هندوستان (BIS) را دریافت کرد.

براساس گزارشات، تلویزیون هوشمند 55 اینچی این گوشی، به سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز خواهد بود و فروشگاه گوگل پلی استور به طور پیش فرض روی آن نصب شده است. این تلویزیون از فناوری Intelligent Dimming پشتیبانی خواهد کرد تا به لطف یک الگوریتم خاص، تصاویری با تضاد (Contrast) بهتر به همراه تیره نگه‌داشتن نقاط تاریک صفحه در اختیار کاربر قرار بگیرد.

سایر شرکت‌های تولید‌کننده تلویزیون نیز با استفاده از قابلیت‌های Local Dimming یا Micro Dimming این کار را انجام می‌دهند. انتظار داریم که تلوزیون هوشمند نوکیا در اوایل ماه دسامبر برای رقابت با تلویزیون‌های شرکت وان‌پلاس، شیائومی و موتورولا به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا