پس از شایعات، سرانجام ساعاتی پیش، موتورولا از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نمایشگر انعطاف پذیر موسوم به Motorola Razr 2019 رونمایی کرد. همانطور که اشاره شد، یکی از ویژگی های مهم این گوشی نمایشگر انعطاف پذیر آن است. طراحی این گوشی برخلاف دیگر گوشی های تاشو است که پس از باز شدن به تبلت تبدیل می شوند.

موتورولا ریزر 2019 به یک صفحه نمایش داخلی 6.2 اینچی سینماویژن از نوع pOLED با رزولوشن 2142 در 876 پیکسل مجهز بوده و نمایشگر بیرونی آن دارای پنل 2.7 اینچی Quick View از نوع gOLED با رزولوشن 600 در 800 پیکسل است که برای نگاه کردن به نوتیفیکیشن ها، پاسخ دهی به ایمیل ها و پیام ها، پرداخت گوگل پی و فراخوانی دستیار هوشمند گوگل کاربردی خواهد بود. پس از باز کردن گوشی، محتویات نمایشگر کوچک بدون تاخیر به نمایشگر بزرگ منتقل می شوند.

لولای نمایشگر گوشی تاشو موتورولا ریزر پشت نمایشگر قرار گرفته و مکانیزم آن به گونه ایست که هیچ درزی در نمایشگر باقی نمی گذارد و همین عامل مانع از ورود گرد و غبار و آسیب رساندن به نمایشگر شده است. قطعات متحرک در دو طرف نمایشگر قرار گرفته اند که سبب شده نمایشگر بدون خط تا باشد. یکی از قابلیت های جالب گوشی تاشو موتورولا ریزر که کاربر را به سال های قبل می برد، امکان قطع کردن تماس با تا کردن گوشی است. البته کاربر می تواند این قابلیت را در تنظیمات گوشی غیر فعال کند.

به لحاظ سخت افزاری، این گوشی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی از یک حسگر 16 مگاپیکسلی IMX519 سونی با دیافراگم f/1.7 استفاده شده و دوربین سلفی آن نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد. گوشی تاشو موتورولا ریزر از استاندارد eSIM, NFC و USB-C پشتیبانی کرده و در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است. متاسفانه خبری از جک هدفون نیست اما حسگر اثر انگشت در پایین گوشی تعبیه شده است. این گوشی هوشمند در بخش پایینی خود از سنسور اثر انگشت فیزیکی بهره می برد. در همین بخش نیز شاهد قرارگیری اسپیکر هستیم.

در نهایت انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 2510 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از فناوری شارژ سریع 15 واتی توربوپاور پشتیبانی می کند. گوشی مورد بحث با اندروید 9 از ژانویه سال 2020 به صورت آنلاک با قیمت 1500 دلار در آمریکا به بازار عرضه می شود. این گوشی در کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکای لاتین و استرالیا نیز روانه بازار خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *