گیگابایت به تازگی از کارت گرافیک جدید خود موسوم به GeForce RTX 2080 SUPER Gaming OC Waterforce WB رونمایی کرده است. این کارت گرافیک جدید به یک بلاک خنک کننده مایع سیکل باز مجهز شده و از طراحی جدیدی بهره می برد.

به گفته گیگابایت، بلاک خنک کننده نه تنها GPU و تراشه‌های VRAM را تحت پوشش قرار می‌دهد، بلکه مدار تغذیه و حتی ماسفت ها را نیز تهویه کرده و این کارت گرافیک نیز به سری فناوری‌های Ultra Durable مجهز شده است. یک دیود کوچک LED به عنوان نشانگر مشکلات تغذیه در بالای آن نصب شده است. در صورتی که به دیودهای رنگارنگ مرسوم علاقه دارید، می‌توانید با استفاده از فناوری RGB FUSION 2.0، این کارت گرافیک را به دلخواه خود تغییر داده و یا با دیگر قطعات هماهنگ کنید.

کارت گرافیک جدید گیگابایت به نسبت نسخه مرجع نزدیک به 2 درصد اورکلاک شده و فرکانس‌های آن شامل 1650 مگاهرتز در حالت پایه و 1845 مگاهرتز در فرکانس بوست است. همچنین فرکانس تراشه‌های حافظه نیز به حداکثر 15488 مگابیت در ثانیه می‌رسند. این کارت گرافیک نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک رابط 8 و یک رابط 6 پین تأمین کرده و به 8 گیگابایت حافظه GDDR6 به همراه یک رابط حافظه 256 بیتی مجهز است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *