فیس بوک امروز یک رویداد معرفی سخت افزار غافلگیر کننده داشت، دومین محصولش در این ماه معرفی شد. غول فناوری که به دلیل شبکه های اجتماعی خود مشهور بوده، مدل های جدیدی از دستگاه های تماس تصویری Portal خود را معرفی کرد. Portal Go جدید اولین پورتال مجهز به باتری است در حالی که Portal Plus جدید دارای طراحی جدید و صفحه نمایش کوچکتر است.

پورتال گو دارای صفحه نمایش 10 اینچی است و برخلاف سایر مدل ها، دارای باتری داخلی بوده که امکان جا به جایی هنگام تماس را فراهم می کند. فیس بوک می گوید که باتری حداکثر 5 ساعت مکالمه ویدیویی با یک تماس تصویری مسنجر و حداکثر 14 ساعت پخش با خاموش بودن صفحه نمایش را فراهم می کند.

مانند دستگاه های قبلی پورتال، این مدل نیز دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده است که به طور خودکار هر کسی را که در فوکوس قرار داشته، دنبال می کند. همچنین می تواند به عنوان بلندگوی بلوتوث عمل کند و اکنون از Spotify و Pandora پشتیبانی می کند.

پورتال پلاس جدید در مقایسه با نسل قبلی (که دارای پنل 15.6 اینچی بود)، حالا از نمایشگر کوچکتر 14 اینچ (2140 در 1440 پیکسل) بهره می برد. همچنین دارای آن پایه گردان نیست که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را از حالت افقی به حالت عمودی بچرخانید. بسیاری از افراد ممکن است این طرح جدید را ترجیح دهند زیرا فضای کمتری نیز اشغال می کند.

همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی داشته و درست مانند همه دستگاه های پورتال، شاتر حریم خصوصی وجود دارد. همچنین دکمه های فیزیکی برای جدا کردن دوربین و میکروفون در دسترس است. فیس بوک همچنین برخی از ویژگی های نرم افزاری جدید را برای پورتال ها مانند حالت خانگی ارائه کرده که به شما امکان می دهد پورتال را با خانواده خود به اشتراک بگذارید. دسترسی به اپ ها و مخاطبین منتخب را می توان پیکربندی کرد  بنابراین فرزندان شما می توانند از پورتال برای تماس با عموها و عمه های خود استفاده کنند اما نه با شخص دیگری. دستگاه های پورتال هم اکنون از زوم پشتیبانی می کنند و در ماه دسامبر از مایکروسافت تیمز پشتیبانی خواهند کرد.

Portal Go با قیمت 199 دلار به فروش می رسد در حالی که Portal Plus جدید دارای برچسب قیمت 349 دلار است. این دو دستگاه در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند و برای خرید از 19 اکتبر آماده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *