موبایل و تبلت

انتشار رندرهای جدید از گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ

تاکنون گزارشات و شایعات مختلفی از پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 11 به بیرون درز پیدا کرده است. در همین راستا افشاگر معروف ایوان بلس در کانال توییتر OnLeaks خود تصاویری رندر شده ای از این گوشی منتشر کرده است.

در نگاه اول، در پشت گوشی دوربین اصلی 5 گانه را با چینش مستطیلی روبه‌رو می شویم. همچنین طبق گزارشات، این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی استفاده شده است. از لحاظ اندازه کلی، ظاهرا اندازه این گوشی ۱۶۱.۹ در ۷۳.۷ در ۷.۸ میلی‌متر است. این یعنی نسبت به گلکسی اس ۱۰ بلندتر و باریک‌تر محسوب می‌شود.

احتمالا مانند نوت ۱۰ پلاس، دوربین‌های این گوشی هم از دوربین‌های معمولی، اولترا واید، تله‌فوتو و ToF تشکیل شده است. هنوز معلوم نیست که سنسور پنجم از چه نوعی خواهد بود. در این زمینه در گوشی‌های مختلف شاهد تعبیه دوربین‌های ماکرو و دیگر موارد بوده‌ایم و شاید هم سامسونگ برای آن از سنسور رنگی مخصوص، ماژول فوکوس یا دیگر موارد تخصصی استفاده خواهد کرد.

از دیگر جزییات هم می‌توانیم به تعبیه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست و یک قسمت مربوط به اسپیکر در کنار پورت USB-C اشاره کنیم. در سمت چپ هم اثری از هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود که این یعنی دکمه بیکسبی برای این گوشی هم کنار گذاشته شده است. براساس شایعات قبلی، احتمال می رود این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 865/اگزینوس 990 و نمایشگر 120 هرتزی مجهز شده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا