موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 10 بتا برای ایسون زنفون مکس پرو M1 و M2 عرضه شد

چندی پیش، شرکت ایسوس انتشار آپدیت پایدار اندروید 10 برای گوشی های Zenfone 6 و Zenfone 5Z آغاز کرد و اکنون نسخه بتای آپدیت اندروید 10 را برای دو گوشی میان رده سال 2018 با نام Zenfone Max Pro M1 و Zenfone Max Pro M2 عرضه کرده است.

ایسوس وعده داده بود که گوشی زنفون مکس پرو M1 را تا نسخه سیستم عامل اندروید ارتقا دهد و یکی در ماه آپریل سال گذشته اندروید 9 پای را دریافت کرد و اکنون دومین آپدیت یعنی اندروید 10 را دریافت خواهد کرد که به نظر می رسد گوشی مکس پرو M2 قادر به دریافت این بروزرسانی باشد. همانطور که می دانید هر دو دستگاه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو وارد بازار شدند.

به هر حال، این بروزرسانی بتا با شماره نسخه 17.2017.1911.407 و حجم 1.6 گیگابایتی برای مکس پرو M1 و شماره نسخه 17.2018.1912.409 و حجم 1.5 گیگابایتی نیز برای مکس پرو M2 ارائه شده است. اگر علاقه مند به امتحان این نسخه هستید کافیست آن را از طریق لینک اول و دوم دریافت کرده و روی گوشی مورد نظر خود نصب کنید. از آنجاکه این آپدیت نسخه آزمایشی بوده، ممکن است باگ و مشکلاتی را به همراه داشته باشد. بنابراین توصیه می شود که قبل از نصب از اطلاعات گوشی خود پشتیبان گیری کنید.

بروزرسانی اندروید 10 همچنین قابلیت های نظیر حالت تاریک، رابط کاربری جدید، قابلیت پاسخ هوشمند برای پیام و سیستم اعلام جدید را برای گوشی های ایسوس به ارمغان می آورد. انتظار می رود که شاهد عرضه نسخه پایدار این بروزرسانی در هفته آتی باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا