کنسول و بازی

انتشار حداقل سیستم مورد نیاز بازی Half-Life Alyx

چندی پیش بود که بازی Half-Life: Alyx معرفی شد. اکثر هواداران سری Half-Life سال‌ها است که منتظر معرفی نسخه سوم بازی هستند، اما شرکت ولو (Valve) یک بازی واقعیت مجازی را معرفی کرد که متاسفانه فقط با هدست‌های واقعیت مجازی قابل تجربه است و سایر کاربران نمی‌توانند آن را تجربه کنند.

اکنون Valve، توسعه دهنده این بازی زیبا سیستم مورد نیاز برای اجرای آن را رسما اعلام کرده است. باتوجه‌به حداقل سیستم مورد نیاز منتشر شده، کاربران برای اجرای بازی با حداقل تنظیمات، به یک سیستم میان‌رده نیاز دارند.

طبق گفته Valve، سیستم مناسب برای اجرای این بازی میبایست از حداقل 12 گیگابایت رم به همراه پردازنده i5-7500 اینتل یا رایزن 5 1600 AMD برخوردار باشد. همچنین برای کارت گرافیک، Valve حداقل مدل های  GeForce GTX 1060 انویدیا یا AMD RX580 را با 6 گیگابایت حافظه ویدئویی پیشنهاد کرده است. سیستم عامل مورد نیاز اجرای بازی Half-Life Alyx ویندوز 10 است.

باید اشاره کنیم که حتما باید یک هدست واقعیت مجازی سازگار هم داشته باشید. متاسفانه اطلاعاتی از سیستم مورد نیاز Half-Life: Alyx منتشر نشده است و به احتمال زیاد، با نزدیک شدن به عرضه بازی، شاهد منتشر شدن اطلاعات سیستم مورد نیاز و سایر اطلاعات تکمیلی خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا