نتفلیکس با ورود به حوزه گیمینگ، گام بزرگی به جلو برمی دارد. از امروز، همه مشترکین می‌توانند با دانلود اپ از گوگل پلی استور در گوشی‌ها و تبلت‌ها، پنج بازی موبایلی را بدون هزینه اضافی بر روی دستگاه‌های اندرویدی اجرا کنند. این بازی‌ها از 3 نوامبر به عنوان بخشی از عرضه تدریجی از طریق اپلیکیشن نتفلیکس در دسترس خواهند بود. در مورد کاربران iOS، آنها می توانند در تاریخ بعدی به بازی ها دسترسی داشته باشند.

در ماه آگوست، نتفلیکس آزمایش بازی‌ها را در اپلیکیشن اندروید خود در لهستان با Stranger Things 1984 و Stranger Things 3 آغاز کرد. این آزمایش در ماه بعد با سه بازی معمولی دیگر – Shooting Hoops، Teeter Up و Card Blast – به اسپانیا و ایتالیا گسترش یافت. بازی ها هیچ تبلیغاتی یا خرید درون برنامه ای ندارند. با رفتن به بخش بازی‌ها در صفحه اصلی اپلیکیشن یا از طریق تب بازی‌ها، می‌توانید به آنها در گوشی یا تبلت خود دسترسی داشته باشید. هنگامی که یک بازی را انتخاب کردید، می توانید آن را از گوگل پلی استور یا (به زودی) اپ استور دانلود کنید و از طریق اپ نتفلیکس آن را بازی کنید.

بازی‌ها به صورت پیش‌فرض به زبان دلخواه در پروفایل نتفلیکس شما خواهند بود. با این حال، اگر بازی هنوز به آن زبان در دسترس نیست، به طور پیش فرض به انگلیسی خواهد بود. برخی از بازی ها به صورت آفلاین نیز کار خواهند کرد. هرکسی که یک پروفایل در حساب نتفلیکس دارد می‌تواند بدون نیاز به اشتراک جداگانه بازی‌ها را اجرا کند. با این حال، بازی‌ها در پروفایل کودکان در دسترس نیستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *