صوتی و تصویری

رونمایی هواوی از تلویزیون‌ Vision Smart Screen در دو مدل 65 و 75 اینچی

هواوی از تلویزیون های هوشمند سری Vision Smart Screen در دو مدل 65 و 75 اینچی رونمایی کرد. هر دو تلویزیون های هوشمند دارای کیفیت 4K HDR Quantum dot LED با نرخ رفرش 120 هرتز و سیستم عامل هارمونی هستند.

این نمایشگرهای جدید طیف رنگی 100 درصدی NTSC پوشش داده و  از فرمت فشرده سازی داینامیک ویدیو MEMC پشتیبانی می کند. همچنین دوربین پاپ آپ این تلویزیون دارای کیفیت 1080p بوده و به لطف قابلیت ردیابی عمق یا depth tracking، امکان ردیابی بدن و کنترل حرکات را برای کاربر فراهم می کند.

تلویزیون های جدید هواوی ویژن اسمارت اسکرین، به پردازنده چهارهسته ای Honghu 818 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند. به لحاظ نرم افزاری، هواوی از سیستم عامل هارمونی استفاده کرده و برخی از قابلیت نظیر Huawei Share، کنترل اسمارت هوم را به همراه دارد. از سوی دیگر، یک ویژگی جالب در این تلویزیون ها وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا دو صفحه نمایش گوشی را به تلویزیون ها اضافه کرده و به تجربه بازی دو نفره بپردازند.

درگاه های ورودی/خروجی این تلویزیون ها شامل سه پورت HDMI 2.0، پورت اترنت و یک پورت USB 3.0 می شود. هواوی همچنین برای داشتن صدای فراگیر، یک سیستم 9 بلندگو به تلویزیون ها اضافه کرده و از بلوتوث 5.0 و Wi-Fi دو باند پشتیبانی می کنند. نسخه 75 اینچی این تلویزیون ها قرار است با قیمت 1850 دلار از 24 دسامبر در چین به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا