صوتی و تصویری

پروژکتور لیزری جدید بنکیو W6000L عرضه شد

بنکیو جدیدترین پروژکتور لیزری W6000L خود را با کیفیت صفحه نمایش چشمگیر عرضه کرده است. این پروژکتور5476 دلار قیمت دارد. پروژکتورهای لیزری یک فناوری نمایشگر پیشرفته هستند که به دلیل کیفیت تصویر برتر، طول عمر و تطبیق پذیری شناخته شده است. آنها از فناوری دیود لیزری پیشرفته برای ایجاد تصاویر روشن و پر جنب و جوش استفاده می کنند و تجربیات بصری را در زمینه هایی مانند سرگرمی های خانگی، ارائه های تجاری و تنظیمات سینمایی در مقیاس بزرگ متحول می کنند.

پروژکتور BenQ W6000L دارای یک منبع نور لیزری تک رنگ و یک لنز تمام شیشه ای با وضوح بالا است که تصاویری با وضوح 4K به همراه پشتیبانی از HDR10+ ارائه می‌کند و طیف رنگی 100 درصد DCI-P3 را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، روشنایی 2600 انسی لومن را ارائه می دهد و تصاویری زنده و واضح را حتی در محیط های با نور متوسط تضمین می کند.

BenQ پروژکتور W6000L را برای به حداقل رساندن نور سرگردان و افزایش تجربه بصری بهینه کرده است. آنها با تنظیم تنظیمات دیافراگم در گروه لنزهای نوری، از F2.1 تا F3، به این امر دست یافتند. این پالایش کنتراست سطح سیاه بومی پروژکتور را بهبود می‌بخشد، در نتیجه سیاه‌های عمیق‌تر و سفیدهای روشن‌تر برای تجربه تماشای فراگیرتر ایجاد می‌شود. این پروژکتور دارای فناوری سیاه پویا SSI است که کنتراست بین رنگ‌های روشن و تیره را تا 20 درصد افزایش می‌دهد و جزئیات دقیق‌تر را در صحنه‌های تیره‌تر بیشتر نمایان می‌کند.

علاوه بر این، دارای فناوری کنترل نور دقیق هزار منطقه ای LCE است که تصویر را به بیش از هزار ناحیه کوچک تقسیم می کند تا کنتراست را به صورت جداگانه در هر منطقه بهینه کند، که منجر به یک تجربه دید کلی عالی می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا