موبایل و تبلت

ثبت رکورد فروش 7 میلیون گوشی هواوی میت 30 در طی دو ماه

امروز ریچارد یو مدیرعامل هواوی در حاشیه رویداد معرفی میت‌پد پرو و چند دستگاه دیگر، فاش کرد که این شرکت موفق به فروش بیش از 7 میلیون دستگاه گوشی های سری میت 30 شده است.

این آمار از فروش در مقایسه با نسل قبلی یعنی میت 20، حدود 75 درصد فراتر رفته است. هواوی همچنان به طور عمده در چین گوشی های میت 30 را به فروش می رساند.اگرچه می توان میت 30 پرو را در سایر بازارهای آسیا و اقیانوس آرام نیز یافت. با این وجود، با توجه به شرایطی که شرکت هواوی در آن گرفتار است (تحریم و محدودیت های ایالات متحده) مطمئناً  این فروش 7 میلیونی نقطه عطفی بزرگ و یک دستاورد مهم است.

شایان ذکر است که این فروش شامل میت 30 ، میت 30 پرو، میت 30 نسخه 5G ، میت 30 پرو 5G و میت 30 آراس پورشه دیزاین است. دو دلیل مهم موفقیت گوشی های میت 30 است که اول، این یک تلفن شگفت انگیز و محبوب است و ثانیاً بسیاری از مردم چین به علت حس غرور و میهن پرستی در حال تغییر دستگاه های هواوی خود هستند

در حال حاضر، هیچ کس نمی داند که آیا هواوی اجازه تجارت با گوگل را خواهد داشت یا خیر، بنابراین فقط زمان، تعیین می کند که آیا ترکیب میت 30 موفق خواهد شد در بازارهایی مانند اروپا یا هند پر قدرت باشد یا خیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا