تنها ساعاتی پس از رونمایی از خانواده جدید گوشی های هواوی nova 6، کارشناسان DxOMark به بررسی دوربین سلفی دوگانه گوشی nova 6 5G پرداختند. براساس نتایج DxO، دوربین سلفی این گوشی توانست با کسب امتیاز یعنی 100، در جایگاه نخست این جدول قرار گیرد و پس از آن گلکسی نوت 10 پلاس 5G با امتیاز 99 می باشد.

گوشی nova 6 5G، دارای دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 32 مگاپیکسلی اصلی 1/2.8 اینچی با دیافراگم f/2.2 و حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی است. کارشناسان DxO می گویند که به لطف پردازش HDR، این دوربین سلفی تقریبا قادر است در همه شرایط نوردهی خوبی داشته باشد. همچنین دامنه داینامیک گسترده این دوربین ها، امکان ثبت تصویر خیره کننده با توجه به تراز بندی رنگ ها فراهم می آورد.

نکته مهم این دوربین دارابودن قابلیت PDAF است که به شما اجازه می دهد که در فاصله 2-3 متر عکاسی کلوزآپ داشته باشید. علاوه بر نقاط قوت، این دوربین دارای نقاط ضعفی است که می توان به قرار گرفتن در معرض گاه به گاه و بی ثباتی تعادل رنگ سفید، رنگ زرد/سبز رنگ در نور روشن و داخل خانه یا نزدیکترین چهره در برخی از عکس های گروهی می تواند کمی از فوکوس خارج شود، اشاره کرد، اما با این حال کارشناسان DxO، در کل علمکرد عکس برداری عالی توصیف کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *