فیس بوک سرانجام، قابلیت جدید انتظار تماس یا Call Waiting را به نسخه اندرویدی اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ اضافه کرد. کاربران گوشی‌های اندرویدی از این پس قادر خواهند بود از قابلیت جدیدی تحت عنوان “Call Waiting” به هنگام تماس‌های صوتی بر روی این پلتفرم بهره مند شوند که به آنها اجازه می‌دهد تا بجای شنیدن صدای بوق اشغال هنگامی که به کسی زنگ می‌زنند و فرد دیگری نیز به طور هم زمان با آنها تماس می‌گیرد، از تماس آن نفر سوم باخبر و مطلع شوند تا بتوانند به آن پاسخ دهند.

البته قابلیت‌های این بروزرسانی به بخش تماس‌ها محدود نمی‌شود، بلکه در این بروزرسانی چند قابلیت کاربردی برای افزایش امنیت حریم خصوصی اضافه شده است. در نسخه جدید واتس‌اپ  اندروید کاربران می‌توانند انتخاب کنند که چه کسانی امکان دعوت آن‌ها به گروه‌ها را داشته باشند.به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند از دست اسپم‌ها و درخواست‌های ناگهانی برای اضافه شدن به گروه‌های ناشناخته جلوگیری کنند.

برای استفاده از این قابلیت امنیتی و توقف تماس‌ها باید در ابتدا واتس‌اپ خود را بروزرسانی کنید. همچنین برای محدود کردن افرادی که می‌توانند شما را به گروه‌ها اضافه کنند باید به مسیر Settings > Account > Privacy > Groups to get started بروید و اشخاص مورد نظر خود را انتخاب کنید. کاربران و علاقمندان در صورت تمایل به بهره مندی از جدیدترین قابلیت‌های واتس‌اپ می‌توانند به پلتفرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور مراجعه کرده و نسخه آپدیت شده آن را دریافت و نصب کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *