موبایل و تبلت

مدل جدید گوشی ویوو V17 با دوربین اصلی L شکل رونمایی شد

پس از عرضه ویوو V۱۷ نئو و v۱۷ پرو در ماه‌های آگوست و سپتامبر، و مدل استاندارد V17 با دوربین لوزی شکل در روسیه، این شرکت تصمیم گرفت از مدل دیگری از گوشی اقتصادی vivo V17 با دوربین اصلی L شکل در هند رونمایی کند.

نسخه هندی این گوشی جدید به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 675 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همانطور که در ابتدا اشاره شد، مدل جدید این گوشی دارای دوربین اصلی چهارگانه با طراحی L شکل است. دوربین اصلی این گوشی از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، جسگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید، حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است.

ویوو V17 همچنین از صفحه نمایش 6.44 اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده کرده و در حفره بالای نمایشگر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریغ 18 واتی با پورت USB-C پشتیبانی می کند.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به رابط کاربری Funtouch 9.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 9.0 پای اشاره کرد. این گوشی قرار است در رنگ های سفید یخی و مشکی با قیمت 325 دلار راهی بازار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا