سامسونگ به تازگی از نسخه ویژه المپیکی گلکسی اس 10 پلاس با نام Galaxy S10+ Olympic Games Edition رونمایی کرد. مدل المپیک این گوشی هوشمند دارای رنگ سفید و لوگوی بازی های المپیک است. از سال 1998، سامسونگ به عنوان یکی از اسپانسرهای مسابقات المپیک فعالیت داشته و تا سال 2028، این روند ادامه دارد. این برند کره ای با نزدیک شدن به مسابقات المپیک 2020، نسخه ویژه ای از پرچمدار خود را معرفی کرده است.

بر اساس تصاویری که از این گوشی منتشر شده، نسخه جدید دارای لوگوی المپیک توکیو 2020 در بخش پشتی است. اما این تنها ویژگی گوشی سفارشی مذکور نیست، بلکه این گوشی دارای هدفون های بی سیم گلکسی باد است. گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ به مناسبت المپیک تنها در 10 هزار نسخه آماده می شود و صرفا توسط شرکای سامسونگ در توکیو قابل انتشار است.

سامسونگ محتوای مخصوص المپیک 2020 را همراه با این محصول در اختیار کاربران قرار می دهد. در گذشته شاهد عرضه اپلیکیشن های مخصوص و همچنین استریم بازی ها به صورت واقعیت مجازی از سوی سامسونگ بودیم. در گذشته این برند کره ای نسخه المپیک گوشی های گلکسی نوت 8، گلکسی S7 Edge، گلکسی نوت 3 و گلکسی نوت را روانه بازار کرده بود

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *