در چند هفته اخیر، سامسونگ در تلاش برای ارائه نسخه پایدار آپدیت رابط کاربری One UI 2 مبتنی بر اندروید 10 روی گوشی های گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به صورت جهانی بوده است. در همین راستا، این شرکت هم اکنون انتشار آپدیت اندروید را برای نسخه 5G گوشی گلکسی S10e منتشر کرده است.

این بروزرسانی جدید دارای شماره نرم افزاری G970FXXU3BSKO / G970FOXM3BSKO / G970FXXU3BSKL بوده و حجم آن حدود 1.9 گیگابایت است. براسا گزارشات، در اروپا نیز این نسخه دریافت می شود. این به روزرسانی حاوی پچ امنیتی مورخ 1 دسامبر 2019 است و گزارش به روزرسانی تمام ویژگی های جدید را فاش می کند.

در به روزرسانی جدید اکنون تصاویر تاریک، ابزارک ها و زنگ های تاریک در حالت تاریک فعال است. همچنین برخی از تنظیمات رنگ برای محیط های روز و شب نیز وجود دارد.در طراحی کلی نیز تغییراتی وجود دارد. آیکون های برنامه واضح تر هستند، انیمیشن ها هموارتر هستند و طرح بندی عناوین و دکمه ها بهینه شده اند.

یکی از تغییرات عملکردی که سامسونگ معرفی کرده است حرکات ناوبری جدید است. برای مثال در حال حاضر به جای دکمه بازگشت، فقط کافیست از لبه سمت چپ یا راست بکشید تا یک قدم عقب برگردید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *