در حالی که اکثر گوشی‌های هوشمند مدرن طوری طراحی شده‌اند که با آن‌ها دستکاری یا از هم جدا نمی‌شوند، فیرفون یک شرکت هلندی سازنده گوشی‌ است که معتقد است یک گوشی هوشمند باید پایدار و تعمیر آن آسان باشد. این شرکت حتی کیت ها و قطعات تعمیر را مستقیماً به مشتریان خود می فروشد.

حال کانال یوتیوب JerryRigEverything در ویدیوی جدیدش به بررسی دوام فیرفون 4 در برابر خراش، خمیدگی و سوختن پرداخته است.  پس از جداکردن ماژول های گوشی بدون استفاده از تفنگ حرارتی یا جدا کردن زبانه های کششی باتری، میزبان یوتیوب به سرعت فیرفون 4 را دوباره سرهم کرده و آزمایش را شروع کند.

ابتدا کارش را با تست خراش شروع می کند؛ فیرفون دارای یک پنل گوریلا گلس 5 است که به مانند سایر گوشی ها موجود در سطح 6 با شیارهای عمیق تر در سطح 7 مقیاس سختی Mohs خراش می افتد. قاب گوشی از فلز آنودایز شده و پنل پشتی قابل جابجایی آن از پلاستیک مات ساخته شده است – که میزبان با تیغه خود علامت گذاری می کند.

نمایشگر IPS LCD گوشی در تست سوختگی حدود 10 ثانیه دوام آورد و قبل از شروع تست خم شدن به طور کامل بهبود می یابد. ساخت مستحکم فیرفون 4 با تست خم شدن میزبان خرابی ندارد و به راحتی دوام می ماند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *