موبایل و تبلت

شیائومی می نوت 10 و 10 پرو آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کردند

درحالیکه انتظار می رود شاهد رونمایی از رابط کاربری MIUI 13 شیائومی در آینده نزدیک باشیم، این شرکت هنوز به روزرسانی MIUI 12.5 را به اکثر دستگاه های خود تحویل نداده است. جدیدترین گوشی هایی که این به روزرسانی را دریافت کرده، Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro هستند.

همانطور که می دانید می نوت 10 و 10 پرو نسخه های Mi CC9 پرو و Mi CC9 پرو پریمیوم ادیشن برای بازارهای بین المللی هستند. این دو دستگاه ساخت مشترک MIUI را اجرا می کنند. از این رو  آنها به روزرسانی های جدید را با هم دریافت می کنند. گوشی های اصلی Mi CC9 Pro اواخر ماه مه به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کردند. از این رو انتظار می رفت که مدل های Mi Note 10 به زودی آن را دریافت کنند.

حال با گذشت چند هفته، به روزرسانی MIUI 12.5 برای Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro ارائه شده است. این به روزرسانی سیستم در حال حاضر برای گوشی های ‘اندونزی’ و ‘EEA’ در دسترس است. آنها به ترتیب با شماره ساخت V12.5.1.0.RFDIDXM و V12.5.1.0.RFDEUXM موجود هستند. مانند هر به روزرسانی دیگر سیستم OTA، این مورد نیز به صورت دسته ای ارائه می شود. بنابراین، ممکن است در حال حاضر برای همه در دسترس نباشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا