سامسونگ بالاخره امروز نخستین آمار رسمی را از میزان فروش گوشی گلکسی فولد خود اعلام کرد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از مدیران رده‌بالای این شرکت، تاکنون یک میلیون نسخه از گوشی‌های گلکسی فولد در سرتاسر جهان به فروش رسیده است.

اولین گوشی تاشوی سامسونگ با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کرد؛ از تاخیرهای پی در پی در عرضه تا برچسب قیمت 2 هزار دلاری و شکنندگی نمایشگر، از مشکلاتی بودند که اولین گوشی تاشوی سامسونگ با آنها مواجه بود. ولی به گفته رییس سامسونگ این مشکلات مانع فروش یک میلیونی این گوشی نشده اند.

آقای Young Sohn، مدیر بخش استراتژی شرکت سامسونگ الکترونیکس، به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که از ماه سپتامبر، به عنوان زمان آغاز عرضه گوشی گلکسی فولد، تاکنون چیزی در حدود یک میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. با توجه به قیمت قابل توجه، باید این میزان از فروش برای نخستین گوشی تاشوی دنیا را بسیار خوب بدانیم.

بدون شک فروش یک میلیون نسخه از گوشی گلکسی فولد در قیاس با ده‌ها میلیون گوشی هوشمندی که هرساله سامسونگ و اپل روانه بازار می‌کنند عدد قابل توجهی نیست؛ اما باید توجه داشت این میزان فروش برای گوشی که قیمت هنگفتی دارد و هنوز نتوانسته قابلیت‌های خود را به اثبات برساند بسیار خوب محسوب می‌شود.

گلکسی فولد پس از تاخیرهای پی در پی به دلیل مشکلات فنی، سرانجام اواسط شهریور ماه امسال به بازار عرضه شد. مشکلات این گوشی آنقدر جدی بودند که سامسونگ مجبور شد تاریخ عرضه رسمی را به تعویق انداخته و کلیه پیش سفارش ها را لغو کند. سامسونگ قصد دارد سال آینده میلادی 6 میلیون واحد گوشی تاشو به فروش برساند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *