کنسول و بازی

رونمایی سونی از گجتی برای شخصی سازی دکمه‌های کنترلر دوال شاک 2

سونی به تازگی از یک وسیله جانبی به نام Back Button Attachment رونمایی کرده که به کابران امکان شخصی سازی دکمه های کنترلر دوال شاک 2 را فراهم می کند. این گجت به پشت کنترلر شما وصل می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید دو دکمه اضافی برای کنترلر خود تعریف کنید.

این وسیله به همراه یک پنل OLED به پشت کنترلر شما متصل می‌شود و قابلیت برنامه‌ریزی شدن را دارد. به علاوه در هر زمانی که اراده کردید، می‌توانید برنامه‌‌ قبلی خود را پاک کرده و برنامه‌ جدیدی به آن بدهید. گیمرها قادرند تا این کلیدها را برای ۳ پروفایل مختلف شخصی‌سازی کنند. ضمنا این وسیله برروی تمامی کنترلرهای پلی‌استیشن (همه‌ی انواع DualShock) عملکرد لازم را خواهد داشت.

این گجت ۳۰ دلار آمریکا قرار دارد و طبق اعلام سونی به‌زودی در سرتاسر جهان در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. البته سونی هنوز مشخص نکرده که کنترلر پلی استیشن 4 روی پلی استیشن 5 هم قابل استفاده خواهد بود. نکته‌ جالب در طراحی امحصول این است که شما می‌توانید از این وسیله برای کنترلرهای نسل بعدی سونی از جمله DualShock 5 نیز استفاده کنید. این محصول یک کابل اتصال ۳٫۵ میلی‌متری نیز خواهد داشت که شما می‌توانید از آن به جای کابل اتصال اصلی کنترلر خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا