موبایل و تبلت

گلکسی A50 آپدیت نرم افزاری ماه دسامبر را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A50 یکی از بهترین گوشی های میان رده های سال گذشته بود و اگرچه سامسونگ با موفقیت A50s و A51 را به عنوان جایگزین این گوشی معرفی کرد، اما A50 را نیز فراموش نکرده است. به تازگی یک به روزرسانی سیستم عامل جدید برای این گوشی آغاز شده است، که باعث بهبود کیفیت دوربین، ثبات بهتر وای فای و ویژگی Smart Capture است که در سراسر خط تولید این برند وجود دارد.

در حال حاضر این به‌روزرسانی با بیلد نامبر A505FDDU3ASL5 و حجم 640 مگابایت برای کاربران هندی منتشر شده است. این به‌روزرسانی همچنین پچ امنیتی ماه دسامبر را نیز در بر می‌گیرد. در لیست توضیحات این آپدیت اشاره شده است که این به‌روزرسانی پایداری دوربین و کیفیت عکس‌های ثبت شده توسط آن را بهبود می‌بخشد.

همچنین قابلیت Smart Capture را نیز در بر می‌گیرد که به کاربران اجازه می‌دهد اسکرین شات‌های طویل‌تر بگیرند و آن‌ها را مستقیما از طریق گالری گوشی خود به اشتراک بگذارند. بهبود اتصال وای فای نیز از دیگر موارد مثبت حاصل از این آپدیت است. لازم به ذکر است که سامسونگ آپدیت One UI 2.0 همراه با اندروید 10 را در ماه آوریل برای گوشی گلکسی A50 خود عرضه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا