مایکروسافت با نزدیک شدن به سال جدید 2020، فهرست بازی های رایگان ماه ژانویه مشترکین ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد. این ماه چهار بازی برای کنسول های ایکس وان و ایکس باکس 360 در نظر گرفته شده که از میان آنها می توان به Batman: The Telltale Series و Tekken 6 اشاره کرد.

 طبق روال همیشگی این شرکت، کاربران به لطف Backward Compatibility، بازی‌های Xbox 360 را روی Xbox One هم قابل اجرا کنند. با آغاز اولین روز از ماه ژانویه کاربران می توانند بازی Styx: Shards of Darkness را از تاریخ 1 تا 31 ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن) بر روی ایکس باکس وان به طور رایگان بازی کنند. Batman: The Telltale Series دیگر عنوانی است که کاربران ایکس باکس وان، قادر خواهند بود از تاریخ ۱۶ تا ۳۱ ژانویه (۲۶ دی تا ۱۱ بهمن) به طور رایگان بازی کنند.

همچنین دو بازی برای کاربران کنسول ایکس باکس 360 در نظر گفته شده است. اولین بازی Tekken 6 به‌مدت دو هفته از تاریخ ۱ تا ۱۵ ژانویه (۱۱ تا ۱۵ دی) و در آخر نیز Lego Star Wars II: The Original Trilogy از ۱۶ تا ۳۱ ژانویه(۲۶ دی تا ۱۱ بهمن) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

همانطور که مشاهده کردید، دو بازی Lego Star Wars II: The Original Trilogy و Tekken 6 جزو آثار ایکس باکس 360 هستند که خوشبختانه با وجود قابلیت Backward Compatibility، کاربران ایکس باکس وان نیز می‌توانند آنها را تجربه کنند.

باتوجه به اینکه افرادی که به‌صورت عادی تمایل به خرید این چهار بازی را داشته باشند، باید ۵۵ دلار هزینه کنند، به‌نظر می‌رسد با پرداخت سالانه ۵۹.۹۹ دلار علاوه‌بر اینکه می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، به‌صورت رایگان به تعداد زیادی بازی نیز دسترسی خواهید داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *