شرکت Tencent اعلام کرد که بازی محبوب تیراندازی PUBG Mobile از مرز 1 میلیارد دانلود عبور کرده، که این تعداد از زمان آغاز راه اندازی آن یعنی سال 2018 جمع شده است. طبق گزارش رویترز، این رقم برای همه دانلود های خارج از چین است. PUBG Mobile، نسخه موبایل Playerunknown’s Battlegrounds بوده، که در آن گروهی از بازیکنان با یکدیگر می جنگند تا اینکه فقط یک مبارز زنده بماند، از سه سال پیش که بازی به اصطلاح سبک جنگ رویال راه اندازی شد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

طبق آخرین رکورد این شرکت، این تنها پشت سر دو عنوان بازی موبایل دیگر از جمله Kiloo Games ’Subway Surfers و King Digital Entertainment’s Candy Crush Saga قرار دارد. در چین، Tencent یک بازی موبایل مبتنی بر ژانر بتل رویال دیگری نیز دارد که Peacekeeper Elite نام دارد. علاوه بر این، عنوان معروف دیگری نیز دارد به نام Honor of Kings که بر اساس ژانر MOBA نیز ساخته شده که در چین و بازارهای خارج از کشور نیز بسیار موفق بوده است.

Tencent همچنین اضافه کرده بود که به دنبال تولید نیمی از کل درآمد بازی خود از بازار خارجی است. بنابراین، این شرکت، فروشگاهی در لس آنجلس آمریکا برای استودیوهای LightSpeed و Quantum و Timi Studios افتتاح کرده است. این سایت ها با هدف “ایجاد محتوایی با مالکیت معنوی اصلی که دارای جذابیت جهانی باشد” خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *